Thursday, March 14, 2013

Longchamp Handbag - Tumpang Bagasi Emak Saya..

assalamualaikum..

entri terakhir untuk sesi peromot menumpang bagasi emak saya..hihihi..

seperti yang saya war warkan dalam fb page JOM SHOPPING MALAYSIA, kebanyakan barang berstatus Pre Order akan tutup pada 23 Mac 2013 ini..
cuma ada 2,3 barang yang still boleh order sampai 6 April, itupon sebab barang tu mmg saya dah beli siap2 macam Kuali Tefal, Periuk Tefal dan Kuali Seramik..
selepas ni, kemungkinan besar harga2 ni terpaksa naik sbb plus shipping cost ke Msia, dan shipping memakan masa atleast 2 bulan huhu..
so sesapa yang sedang usha2 barang2 dari Germany, boleh grab harga istimewa kami sekarang, penjimatan tanpa shipping cost dan boleh dapat barang after 8 April insyaAllah...:)

kenal logo ini kengkawan?

LONGCHAMP yang gelemer dengan produk2 handbagnya..hehehe
Sebenarnya Longchamp ni diasaskan oleh Jean Cassegrain pada 1948, berasal dari Paris. Perkataan 'Longchamp' (dalam bahasa France) bermaksud horse race track (trek lumba kuda).

Ini produknya yang paling gelemer, Le Pliage. Ada short handle dan long handle (shopper). Ada macam2 kaler yang cantik2 jugak...hehehe

 

 Selain tu, ada juga LM Metal, cuma kalernya limited dengan Hitam dan Biru
 


dan Planetes Shopper, dan kaler pon limited kepada Hitam dan Merah..huhu


so pada kengkawan yang berminat, jgn risau, handbag ni gerenti 100% original sebab saya akan beli di butiknya, di Düsseldorf..


dan oh ya, saya terima bayaran secara ansuran tau. soooooo apa tunggu lagi, boleh like page JOM SHOPPING MALAYSIA untuk lebih pilihan atau email saya di jomshoppingmalaysia@gmail.com

4 comments:

  1. tak pernah plak dengar brand tu...hikhik..
    js lupa plak nk usha FM tu...hihi

    ReplyDelete
  2. hehe niceeeee!! here in france everyone especially the students are using it, i want the orange leather one hehe <3

    Farah ♥

    ReplyDelete
  3. Best le pliage, tahan lasak dan senang nak cuci klu kotor. Wipe aje dgn wet tissues ;)

    ReplyDelete
  4. Salam perkenalan.. Berkenaan link telemovie Ke Pintu Bahagia tu, setakat ni masih belum ada di internet.. Maaf sangat kerana tak dapat membantu.

    ReplyDelete