Friday, December 10, 2010

Ikhlaskah..?


assalamualaikum...

sejak dok obersea ramai yg bertanya itu-ini..
soklan paling femes ialah..

SONOK TAK DOK OBERSEA?

honestly kengkadang x tau nak jawap ape..
sbb apa yg kita cakap akan bagi 1001 kepahaman pada org lain..
kengkadang saya akan jawap BIASE AJE..
tp bila di post moterm balik jawapan tuh mungkin akan menyakitkan ati org yg bertanya..
sebabnye..
meibi dia akan pikir, yela ko dah merasa..aku nih dlm negara pon x round lagi..

so skarang saya akan jawap BES...:D (diiringi senyuman manis)..hehe
tp rasanye jawapan tuh pon x bape bernas..
sbb akan menyebabkan org yg bertanya jeles..
ye la mmg la bes..aku ni bile la nak merasa huhuhu...
huhu salah lagi jawapan saya agaknye..hehe

mmm sebenanye x de la seseronok mana dok obersea ni..
alhamdulillah kami sekeluarga diberi kesempatan untuk merasa apa yg kengkadang orang x berpeluang rasa..
mmg seronok sbb berpeluang tgk negara orang..
merasa 4 musim yg kita kat Msia x penah rasa..
cantiknye..subhanallah..masyaAllah...

tp part yg x seronok (or biasa-biasa aje) bila bab-bab belajar la..
suami belajar isteri pon belajar..
suami belajar phd isteri belajar masak-memasak..:D
tempat isteri di sisi suami..
tempat suami di lab..hihihi
isteri yg teman suami di obersea ni kene gigih dan kuat..
kalau bule buat sendri, buat aje la..
cth nak ke kedai, amek anak sekolah dll..
then kene la pandai hiburkan hati or penuhkan masa sendrik..
itu yg berfesbuking la, membaking la, me window shopping la..hehehe
kalau boleh tamo susahkan or curik masa suami yg sepatutnya dihabiskan di lab..
tp kengkadang terrrcurik jugak..sori yeee en husben hihihi :P

so pagi tadi atas kesedaran sivik itu, saya cakap "abang kalu sabtu or ahad nak gi lab kejap-kejap, pegi la..."
en husben cakap.."hahaa macam la ikhlas.."
erkkk x ihklas ke saya..?
hahahaha....

p/s: gamba di atas tiada kene mengena dgn post ini..saje bikin panazzz itu siti nor marsita..muhahaha

3 comments:

  1. InsyaAllah ikhlas tuh.. support husbend berjihad... ;)

    ReplyDelete
  2. kak anie: sampai cair abis salji kt sini hehe..

    ReplyDelete