Wednesday, March 14, 2012

E Book Percuma...

assalamualaikum...

kita selalu memikirkan bahawa 'cukup dengan satu rumah'..
mungkin kerana kita takde cukup wang unt membeli lebih dari satu disebabkan komitmen keluarga, gaji kecik dan lain-lain..
mungkin kita berminat, tp tak cukup ilmu..
mungkin jugak kerana kita rasa rumah ke-2 itu tak penting, asalkan skarang dah ada tempat tinggal, cukuplah...
mungkin jugak kalau kita ada cukup duit, duit itu kita suka nak belanjakan ke keperluan (selalunya kemahuan) peribadi kita, contohnya kereta besar, handbag, handphone dan lain lain..

yes saya penah berfikir benda yg sama, so sebab sebab di atas tu datang dari diri saya..
tapi alhamdulillah saya mendapat seseorang yg mampu memcelikkan saya..walaupon tidak mampu all out, sekurang kurangnya menyedarkan saya, spt entri yg saya tulis di SINI..

so kengkawan semua, orang yg menyedarkan saya tuh, dah pon buat E Book pertama beliau..

BAGAIMANA NAK DAPATKAN WANG BESAR DALAM PELABURAN HARTANAH

dia kongsikan 6 strategi mudah untuk jana pendapatan tambahan melalui pelaburan hartanah..
ringkas dan senang difahami..
sesuai bagi orang orang macam kita yg ada kemahuan tp takde ilmu..

so apalagi, meh kita subscribe skarang..:)
klik di SINI dan ikut arahan mudah di situ...

p/s: walau tak semestinya nak beli umah, tak salah unt kita menambah ilmu kan? hehehehe..

6 comments:

  1. terima kasih bagi ulasan ini.
    bangga lak i.. hehehehe

    ReplyDelete
  2. Ya. . X salah kan utk tambah ilmu. . Thanks share ya (^_^)

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul betul..saje unt tambahkan ilmu jugak..sama2 hehe

      Delete
  3. menarik info ni hajar..tapi tu la kan kekadang kita ni tak beringat masa dpn.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe danke danke..mmmm betul tuh kak nieza saya pon selalu alpa..meibi skarang rasa hidup selesa tp tak tau la nasib anak cucu nanti..huhu

      Delete