Tuesday, March 13, 2012

Subhanallah..

224

18 comments:

  1. mmg cantik... kebesaran Allah
    bilalah kita nak sampai sana ..bestnya..(sambil tangan mendongkak dagu)

    ReplyDelete
    Replies
    1. insyaAllah, ada rezeki mana tau kan? hehehe

      Delete
  2. Replies
    1. kat amsterdam..dekat2 ngan hotel kami..cantikkan kan? suke sangat hehehe

      Delete
  3. kireiiiiiiiiiiiiii
    if spring sure lg cantek ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. heheheheheh kaaannnnnn.....tuh la i rasa kalau spring or autumn kompom lagi cantik :)

      Delete
  4. mcm ceritA inggeris lama2 dulu. sukeee tengok

    ReplyDelete
    Replies
    1. kaaann...terbayang kak izah pakai baju org dutch kain kembang2...dok timba air kat tasik...or tgh buat cheese...waaahhh...hehehe

      Delete
  5. cantik....teringin nak tengok...insyaallah jika ada rezeki..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul2...insyaAllah kalau ada rezeki datang la holland, banyak gak kincir angin ni kat situ...

      Delete
  6. tak sabar nk tgk dari dekat...insyaAllah ada rezeki nanti harap sampai la sana:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe ni kat amsterdam kak nieza..rasa cam nak bawak je kincir angin ni balik letak depan umah ni hahahahhah

      Delete
  7. cantiknyer sungguh mendamaikan alam ciptaan tuhan...

    ReplyDelete
  8. sangat cantik view ni, bole buat postcard !!

    ReplyDelete
  9. lawanyaaaaa..dari dulu teringin nak bergambar kat kincir angin yang lawa macam ni..untungnya siti dapat pengalaman duk negara orang..jeless ni..hihi

    ReplyDelete