Thursday, March 22, 2012

Lori Majlis Perbandaran Duisburg..

assalamualaikum...

memperkenalkan antara lori2 pembersih yg banyak berjasa membersihkan bandar kesayangan saya ini, Duisburg..hehehe

perasan tak berus besar bulat di depan tuh? tugas nye unt membersihkan kiri dan kanan jalan...kiiiutttttt hihihihi

008

19 comments:

  1. cantik cntik. mcm transformers pun ada.

    ReplyDelete
  2. menarik kan hajar,kat sini pun ada bila diorang polish jalan tu kan.:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tuh la..suka tgk time dia kerja...hihihii

      Delete
  3. Kat sini winter, tiap2 hari lori bersih salji dtg kdg smpai 3-4 trip sehari angkut salji tepi jln. Lori yg mcm ni selalu keluar masa autumn, yg x best jalan jammed. Huhu..

    ReplyDelete
  4. WOW....kalau bawak balik kampung sure hensem......ahakz

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe boleh..bawak kemana pon mmg ok..sbb bersih hihihi

      Delete
  5. Salam hajar! nak kita tunjuk lori perbandaran kat siam?? mesti org termuntah tengojnyer ahahaha..... ini boleh bwk ppergi kerja ni ni hajar :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam ika...hahaha ye ke? mesti cam msia kan? betul2 yg ni bawak ke mana2 pon org kompom tal lari hihihi

      Delete
  6. tak de baukan lori ni... he..he..

    lawat blog ben tajuk ni hajar
    http://www.benashaari.com/2012/03/sapa-blogger-yg-sedang-berada-di-luar.html

    ReplyDelete
  7. penyapu terbaikkk... mesti bandarayanya bersih..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan kak sari...mmg bersih especially lepas dia bekerja ehehhe

      Delete
  8. wow! menarik :)
    kan best kalau kat malaysia ade macam ni.. hehe

    hai, saya datang dari blog abg ben :)

    ReplyDelete
  9. salam perkenalan!

    singgah dari blog abg ben
    jemput datang blog pka ye

    pkaemerald.blogspot.com

    terima kasih :)

    ReplyDelete
  10. kiut..memang kiut..majoriti kat europe pakai lori pembersih niekan...

    ReplyDelete
  11. malaysia bila nak wat cmtu ye..huhu..

    ReplyDelete