Thursday, November 25, 2010

Terima Kasih..

assalamualaikum...

saya dengan rendah diri ingin memohon maaf kalu ada pihak yg terasa dengan entri sebelom ini..
let's make it clear..
kot2 ada kawan-kawan berhampiran saya terasa, saya TIDAK langsung maksudkan u all..
ye la takut juge, tetiba saya ajak makan-makan nanti..
masing-masing cakap bende yg baik-baik aje..haha...
sbb derang-derang nih bes, kalu ajak makan sure x miss..
x kisahla saya masak rasa apa pun..
spegeti melekat pon derang telan..hahaha
(sebenanye dah kelam kabut sbb tuh spegeti tuh jadi camtuh..hihi)

sebenanye izzah slalu gak complen saya masak..
ekspeseli sejak dia gi kindergarten ni..
balik umah (kengkadang tgh jalan kaki, x sampai umah lagi) dia dah start citer dia makan apa..
"mak, arini izzah makan salad..teacher buat lg bes dr mak buat.."
hahaha..
blom lagi bab dia cakap.."mak, buat la pizza cam teacher buat"
huhuhu..

thanks byk-byk pada yg kasik komen..
kasik semangat..
btul kata u all..
las-las berbalik pada niat dan minat kita kan..
niat saya unt jadi isteri sesempurna mungkin..
sbb saya tau saya byk kelemahan..
so apa yg saya bule improve, saya akan cuba habis baik..
dan saya mmg minat memasak..(erkk :O )
dr dolu minat tp sbb x start lagi kan...
so keseronokan dia x terasa..
(haha ayat kaber biasa la nih ekekke :P )
insyaAllah lepas nih saya dah tau apa nak buat kalu tetiba coklat masakan sesat dlm fridge saya...hahaha

bis später..
Tschüs..:D

4 comments:

  1. yaahhh.. that's the spirit, babe!
    hehehe.. chaiyok!
    coklat masakan adalah untuk diletak pada masakan dan juga utk dimakan oleh budak2.. hahaha

    ReplyDelete
  2. Salam hajar, akak dah baca n3 lepas2 hajar tu,yg pntg teruskan ye dik..bkn semua sempurna, akak pon dulu sgt zero sume hrp mak,at least alhamdulillah skrg masih dlm proses blaja jugek..puashati bile dpt jaga sepenuhnya mkn mnm family..dah byk masakan hajar masak tu suke akak..kalo dekat boleh ngendeng betol2 ..ni jamu mata jelah ;)..

    ReplyDelete
  3. kak anie: hahaha aina kan dolu yg makan?
    kak seri: hehe akak, ros n kak hana adalah lebri saya..hehe thanks a lot sbb byk tunjuk ajar..

    ReplyDelete
  4. Teruskan segala usaha yang baik.. Pujian, galakan atau cemuhan adalah dari manusia biasa.. Yang penting adalah pujian dari Yang Esa... Yang akan menaikkan saham kita di akhirat kelak.. Niat dan keikhlasan adalah segalanya...

    ReplyDelete