Saturday, January 12, 2013

TV3..

assalamualaikum..

entri ni nak tulis satu benda je...
sedih plak dengan TV3 skarang (terutama sekali Buletin Utama)..
macamana nama Shamsidar boleh muncul menggantikan Kebangkitan Rakyat?

ini bukan pasal politik, tapi bab menyampaikan benda yang betul dan salah, tu je...hehehhe
contoh lain? anda gugel lah sendiri...hihihihi :P

7 comments:

  1. Salam,

    semalam ada juga tengok berita ni. terang-terangan maklumat tu tak betul, tp disampaikan kat rakyat diulang-ulang tanpa rasa bersalah..

    *sedih + terkejut sebab benda tak betul kan.

    ReplyDelete
  2. dah lama tak tgk berita, tv3 ke tv 1 ke... :)

    ReplyDelete
  3. haaa... akak pun rasa pelik bin ajaib bab tu, sapelah yg pandai2 letak nama tu ya.. urmmm..

    ReplyDelete
  4. hajar,
    actually shamsidar tu refer kpd apa?i pun pelik tp mmg dah lama boikot buletin utama tv3 tu sbb berita mcm rubbish!

    ReplyDelete
  5. skrg dh malas nk tgk berita dkt tv3.
    cuma layan drama aje dkt tv3 hehe.

    ReplyDelete
  6. Huhu lg la lama x tgk berita tv Malaysia.

    ReplyDelete