Monday, July 11, 2011

Korean Series..


assalamualaikum...

saje mau share video clips Coffee Prince...
citer yg full bintang saya kasik..klakar, sedih, sweet semua ada...
buat saya angau pada Gong Yoo ni jugak hahaha (en husben sila skip ayat diatas :P)

sebenanye before ni saya tak minat korean series pon, sbb yg kat Msia tuh dah dialih bahasa..macam tak bape feel nak layan hehehe..
saya prefer japanese series..
lagipon penah tengok Winter Sonata, itupon sbb pinjam cd kakak dan tah bape kurun baru abis..kalau sewa kat kedai video macam zaman dolu kompom dah kene penalti ratus ratus hahaha...:P

tp ada jugak layan satu dua movie korea sbb memang guna bahasa asal..so kira boleh la kan...
tp bila dah dok tanam anggur kat sini, abis semua saya terjah..hahahaha....
so layaaannn...:)

4 comments:

  1. wahh layan ceter korea pula ...akak dulu memang suka tgk juga. pas kahwin dulu ikut husband posting kat bangladesh dulu selalu tgk pastu tiap hari nangis tgk ceter sedih..husband selalu bising sebab nengok sampai feeling gitu..haha kelakar tul tapi kalau dh start tgk susah nk stop...alamat dapur tak berasapla..hehe

    ReplyDelete
  2. kak nieza: hahaha ye ke kak..cam leh dapat bayang je akak nangis2 gitu hehe...tapi betul la kalau dah start tengok memang susah nak stop..makan nasik ngan telur je la jawapnye hihi

    ReplyDelete
  3. hahahahaha.. hambik.. dulu jual mahall...

    ReplyDelete
  4. kak anie: huhuh dulu dia tukar bahasa mandarin tak bessss

    ReplyDelete