Tuesday, April 12, 2011

Projek Mengusir Lemak..

assalamualaikum..

projek mengusir lemak-lemak yang tidak diundang di badan..
tapi gamba modelnya takde la pasal kami bergilir2 joging..
almaklumlah ada 2 askar yg perlu dijaga..huhuhu



so saya snap track joging aje..
sila la anda semua berhalusinasi kengkonon ada saya tgh berlari dengan bergayanya..hahaha :P


seronok bila dah masuk spring ni..pokok2 pon dah menghijau kembali..
orang german pon ramai melepak2 dan beriadah di sini..
bawak kinder (budak2) main dan hund (anjing) bersiar-siar..
aman sentosa nyaman dan segala words yg tenang2 aje la kiranya..
alhamdulillah...:)

10 comments:

  1. cantiknya track joging tu, tenang je nampak, baru semangat nak joging kan..

    ReplyDelete
  2. kawaii ur lil gurl...ct stay kat mana ek??

    ReplyDelete
  3. kak ummiros: hehe tuh la..mmg semangat abis..hihihi

    kak ayu: saya gok german..ayu ke kak ayu ek? (saya slalu prasan muda huhu)

    ReplyDelete
  4. Amboi amboi, best nyer... brape kilo dah kurang? hehehe.. berjoging ni rutin saya summer tahun lepas, tapi terberenti bile masuk musim sejuk.. and belum lagi sambung balik hehe.. bercuti lama sempat la lemak2 berkumpul balik huhu.

    ReplyDelete
  5. ana: haha en husben aje yg beberia..saya banyak jalan dr lari hahaha...

    ReplyDelete
  6. cantiknye track dia ..kat mana nie ?

    ReplyDelete
  7. kak eyna: dekat aje ngan umah di duisburg ni..dkt playground..hehe

    ReplyDelete
  8. hikhik ur age brpa???
    nak order fridge magnet boleh x????
    Eeeee muka x malu ni :-p

    ReplyDelete
  9. kak ayu: saya baru 30..baru..?? erkkk..huhu

    ReplyDelete
  10. urmmm mcm terbalik jer....ayu this year turn 29 hikhikhik...x payah panggey kak la sethn jer...hahaha

    ReplyDelete